PspDreams
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Laat hier je dromen uit komen en psp lekker mee!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Lees dit even aandachtig door.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jennifer
Oprichtster
Oprichtster
Jennifer


Aantal berichten : 638
Leeftijd : 44
Woonplaats : Zoetermeer

Lees dit even aandachtig door. Empty
BerichtOnderwerp: Lees dit even aandachtig door.   Lees dit even aandachtig door. Icon_minitimeza dec 20, 2008 3:21 am

* Hier mogen je afbeeldingen niet groter als 600x600 zijn.
In de lessen worden afmetingen aangegeven hou jezelf hier ook aan.

* Avatars niet groter als 150x150 en banners niet groter als 500x150.

* Het is niet toegestaan om te linken naar je eigen forum,wel naar blogs of gallery's ed.

* Foto's die je gebruikt moeten van jouw zelf zijn,gebruik je foto's met mensen of kinderen die niet in directe omgeving van jou afkomen moet je hiervoor toestemming hebben van de ouders of eigenaar en op het forum doorgeven.

* schelden en of discrimineren doen wij hier NIET!

* Je mag alleen maar foto's gebruiken,dus geen tubes van vrouwen en of plaatsje tenzij anders in de les staat beschreven.Gelieve ook geen plaatjes van blote of toplesse vrouwen in vrije crea's gebruiken.


* Met regelmaat posten is een pré,het forum draaid immers op actieve leden en geen slapende.
Voldoe je niet aan deze eis dan ben ik genoodzaakt om je op non actief te zetten.
Dit ter bescherming van de materialen die hier worden verstrekt.

* Je bent niet verplicht om lesjes te maken,
wel is het leuk als je hier komt om ook zo nu en dan een lesje te maken.
Lekker meekletsen of over je hobbie praten is ook goed.
Dit forum verleend zich echter niet om alleen jou eigen vrije crea's te showen.

* ben je voor langere tijd niet aanwezig geef dit dan even aan op het forum en ik zal daar dan rekening mee houden.
Doe je dit niet dan staat de bovenstaande regel als gevolg.je kan me altijd even mailen om dit dan ongedaan te maken met de reden van afwezigheid.

* Aanmelden doe je met het account van je internet provider en met je eigen naam.
Mocht jou naam al in gebruik zijn, gebruik dan je geboortedatum er achter of een evt afkorting.

* Hou je bij onderwerpen op het forum on topic en wijk niet teveel van het onderwerp af.
Ga je offtopic zoek dan het juiste onderwerp of topic op en ga daar verder.

* Mochten er onderling problemen zijn of vragen over bepaalde onderwerpen, dan vraag ik jullie om mij daarover op de hoogte te stellen.

* Andere psp forum beheerders/moderators zijn hier welkom, geef het wel even door dat staat wel zo netjes.
Er wordt verwacht dat er met respect om wordt gegaan met andermans werk, dus zie je een les die jou erg aanspreekt,neem dan even kontact op met de eigenaar van de les en geef dan aan wat je graag zou willen.
Hier kan op een normale manier over worden gesproken.
De eigenaar bepaald uit eindelijk wat ze wel of niet wilt met haar lessen,respecteer die keuze dan ook.

*Leden zijn tot niks verplicht en zijn vrij om te gaan en staan waar ze willen.
Het is hier dus geen probleem als je lid bent van verschillende fora´s.


Verder wens ik jullie heel veel psp plezier bij Psp Dreams. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pspdreams.actieforum.com
 
Lees dit even aandachtig door.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lees dit aandachtig door voor je begint.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
PspDreams :: Hier bevat zich belangrijke informatie voor je begint! :: Regels van het huis-
Ga naar: